Jak nakupovat
VŠE O NÁKUPU
Na této stránce vám nabízíme základní informace, jak nakupovat v našem e-shopu.
Důležité je řádně se seznámit s našimi obchodními podmínkami. Jsou podrobné a obsahují všechny náležitosti a informace, které potřebujete znát před dokončením své objednávky.
V našem e-shopu www.eldomed.cz si můžete prohlížet nabízené zboží a v případě vašeho zájmu o jeho koupi vložíte zboží do nákupního košíku. Následně můžete pokračovat v dalším nákupu nebo „Jít k pokladně“ – tedy přistoupit k volbě dopravce a způsobu platby za zboží, uvedení osobních údajů a k dokončení objednávky.
Před dokončením celé objednávky budete mít možnost si znovu překontrolovat celý „nákup“, své osobní údaje, zvolený druh doručení zboží i platby za zboží. Důležité je potvrdit, že jste se se řádně seznámili s obchodními podmínkami. Pokud je vše správně, zmáčknete tlačítko „Potvrdit objednávku“ a objednávka se odešle k nám.
Obratem se automaticky vygeneruje potvrzení o tom, že jste objednávku odeslali, a to na vaši emailovou adresu. Zde si opět můžete zkontrolovat správnost veškerých zadaných údajů. Toto potvrzení o odeslání vaší objednávky je akceptací objednávky – tedy kupní smlouva je uzavřena. Během 1–3 dnů můžete očekávat email s informacemi o našich skladových zásobách a stavu vaší objednávky.
V případě jakýchkoli dotazů či námětů, prosím, kontaktujte nás na e-mailu lenka.oujezdska@eldomed.cz
DOPRAVA ZBOŽÍ
O přijetí vaší objednávky do naší databáze budete informování emailem. Objednané zboží pro vás zabalíme a pošleme neprodleně po kompletaci vaší objednávky. Při odesílání vás o expedici zboží budeme informovat emailem, ve kterém uvedeme přesnou částku za zboží včetně poštovného, způsobu dodání a čísla zásilky. Reálně můžete očekávat doručení balíku během 1–3 pracovních dnů.
OSOBNÍ ODBĚR V BRNĚ - osobní vyzvednutí zboží na 1 výdejním místě Manželů Suchých 18, Brno, po telefonické domluvě od pondělí do pátku.
Cena: zdarma
Na výdejně zůstane zboží připraveno po nadcházejících 7 pracovních dní. Poté bude uvolněno opět do prodeje. Při osobním odběru můžete zaplatit převodem na bankovní účet nebo hotově při převzetí zboží. Pokud budete potřebovat k vyzvednutí delší dobu, stačí se s námi předem domluvit. Při platbě převodem vám zašleme instrukce k provedení platby a po připsání částky v plné výši na náš bankovní účet vám připravíme zboží k vyzvednutí. Jakmile je zboží připraveno, pošleme vám email s výzvou k vyzvednutí.
PPL KURÝR
Přepravní služba PPL doručuje balíky ve všední dny od 8 do 18 hodin. Kurýr vás bude v den doručení kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení (v rozmezí 2–3 hodin), výši dobírky (v případě, že jste neplatili zboží bankovním převodem) a další případné náležitosti.
Pokud vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí vám zásilku následující pracovní den. V případě, že je balík poškozen, v žádném případě jej nepřebírejte, oznamte to dopravci a dále postupujte dle jeho pokynů. Dobírku je možné platit hotově nebo platební kartou.
Cena: 119 Kč
ČESKÁ POŠTA (Balík do ruky, balík na poštu)
Přepravní služba Česká pošta doručuje balíky ve všední dny od 8 do 18 hodin. Kurýr vás bude v den doručení kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení (v rozmezí 2–3 hodin), výši dobírky (v případě, že jste neplatili zboží bankovním převodem nebo online) a další případné náležitosti.
Pokud vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí vám zásilku následující pracovní den. V případě, že je balík poškozen, v žádném případě jej nepřebírejte, oznamte to dopravci a dále postupujte dle jeho pokynů. Dobírku je možné platit hotově nebo platební kartou.
Cena: Balík do ruky 199 Kč
Balík na poštu 189 Kč
MOŽNOSTI PLATBY
Při nákupu na našem eshopu www.eldomed.cz můžete platit těmito způsoby:
BANKOVNÍM PŘEVODEM - klasický bankovní převod na základě podkladů pro platbu, kterou vám po přijetí vaší objednávky zašleme mailem. Jakmile budou peněžní prostředky na našem bankovním účtu, zboží vám ihned odešleme. Vaši platbu bankovním převodem očekáváme do 7 dnů. V opačném případě vámi objednané zboží uvolníme opět do prodeje.
Cena: 0 kč
DOBÍRKOU - Platíte až při převzetí zboží. Dobírkou lze platit u balíků PPL a Česká pošta
Cena: 30 Kč
V HOTOVOSTI PŘI PŘEVZETÍ OBJEDNÁVKY - v případě osobního převzetí zboží na výdejních místech v Brně lze platit pouze v hotovosti.
Cena: 0 Kč
REKLAMACE
POŠKOZENÍ ZBOŽÍ PŘI PŘEPRAVĚ
Při přebírání zboží si prosím zásilku pečlivě zkontrolujte zda nemá porušený nebo poškozený obal. Pokud je zásilka zjevně poškozena, zásilku nepřebírejte a postupujte podle pokynů přepravce.
Pokud je zboží poškozeno, případně došlo k úbytku obsahu, i když obal byl neporušený:
PPL – uplatněte reklamaci poškozené zásilky do 3 pracovních dnů ode dne převzetí zásilky (www.ppl.cz, sekce reklamace – reklamační formulář, nebo mailem či telefonicky). Se zásilkou nesmí být manipulováno, a to včetně výplní a dalšího obsahu balení do doby, než dojde k dokumentaci škody. PPL vás bude následně kontaktovat ohledně sepsání zápisu o škodě.
Současně pořiďte také co nejpřesnější fotodokumentaci zboží a obalu. Ponechejte si, prosím, také obal i se všemi výplněmi (vnitřní i vnější obal + výplně) pro pozdější posouzení oprávněnosti reklamace.
REKLAMACE V ZÁRUČNÍ DOBĚ
Zboží nabízené v našem e-shopu má záruční dobu 24 měsíců a záruka se vztahuje na výrobní vady. Záruční doba začíná běžet dnem faktického převzetí zboží. Objeví-li se na zboží vada, je třeba reklamaci uplatnit neprodleně. Další používání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem k odmítnutí reklamace.
Reklamace se nevztahuje zejména na běžné opotřebení zboží nebo při použití zboží k jinému účelu, než ke kterému bylo vyrobeno, při mechanickém poškození nebo při použití zboží v rozporu s návodem k použití.
JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI?
Pro reklamaci použijte, prosím formulář pro reklamaci zboží, ve kterém uveďte co nejpodrobněji důvod reklamace a důkladně popište vzniklou vadu. Reklamované zboží spolu s vyplněným reklamačním formulářem zašlete ve vyhovujícím (nejlépe původním) obalu naši adresu (viz. níže) nebo nám jej můžete osobně předat po předchozí telefonické domluvě v místě osobního odběru Brno, Manželů Suchých 18. Zásilku zašlete jako obchodní balík, popřípadě doporučeně. Podací lístek uchovejte jako doklad o odeslání.
Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané balíky nepřebíráme.
V případě, že si nebudete postupem jisti, kontaktujte nás e-mailem na lenka.oujezdska@eldomed.cz nebo telefonicky na čísle +420 602 770 375, rádi vám poradíme.
Datem uplatnění reklamace se rozumí okamžik doručení zboží včetně reklamačního formuláře a kopie dokladu o nákupu na naši níže uvedenou adresu. O přijetí zboží k reklamaci budete obratem písemně informováni, jakož i provedení opravy a době jejího trvání.
Více informací o odpovědnosti za vady zboží najdete v obchodních podmínkách.
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
V případě nákupu na našem e-shopu www.eldomed.cz máte právo odstoupit od uzavřené kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Vaše rozhodnutí odstoupit od smlouvy nám prosím sdělte formou jednoznačného prohlášení – např. mailem na lenka.oujezdska@eldomed.cz anebo poštou na naši adresu Eldomed s.r.o., Manželů Suchých 18, Brno, 61400. Můžete k tomu využít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, ale není to Vaší povinností. My osobně upřednostňujeme normální lidský přístup - stačí tedy e-mail.
Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy nám oznámíte, že odstupujete od této smlouvy, zašlete zpět na naši níže uvedenou adresu. Zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Přiložte kopii dokladu o nákupu a vyplněný vzorový formulář nebo jiné obdobné prohlášení, kde také, prosím, uveďte, jakým způsobem chcete vrátit peníze za zboží – zda poštovní poukázkou nebo převodem na účet (v takovém případě rovnou uveďte číslo vašeho účtu). Náklady spojené s navrácením zboží nesete vy (balné, poštovné, apod.). Prosím neposílejte zboží zpět na dobírku, takové zásilky nepřebíráme. Zboží musí být vráceno nepoškozené a neopotřebené a v každém případě v původním obalu. Bez původního obalu (nebo s tímto obalem poškozeným) již nejsme zboží plnohodnotně dále prodat, vrátíme vám tedy jen 90% z nákupní ceny.
Vaše peníze za zboží vám vrátíme stejným způsobem, jakým jsme je přijali (pokud se společně nedohodneme na jiném způsobu). Vrátíme vám i náklady na dodání zboží k vám. Platba vám bude uhrazena poté, co vrácené zboží od vás obdržíme nebo prokazatelně doložíte, že jste zboží odeslali na naši adresu. Výše platby může být snížena o případné poškození nebo opotřebení zboží. Pokud jste společně se zbožím obdrželi od nás dárek, vrácením zboží vám vzniká povinnost vrátit i tento dárek.